Ministerstwo dobrego mydła Olejek Skwalan z trzciny cukrowej 30 ml
Opis
Ministerstwo dobrego mydła Olejek Skwalan z trzciny cukrowej 30 ml
Skwalan z trzciny cukrowej jest lekkim, olejkiem, który szybko się wchłania.
Olejek nawilża, chroni i odżywia skórę, odpowiedni do pielęgnacji każdego typu cery, w szczególności cery suchej, wrażliwej, dojrzałej, zmęczonej, skłonnej do alergii, egzemy, łuszczycy, a także normalnej i tłustej ze skłonnością do trądziku.
Nie powoduje uczucia ściągnięcia. Pozostawia skórę miękką w dotyku, nadając jej aksamitne wykończenie.
Jest odpowiedni do stosowania pod makijaż. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu.
Olejek jest bezzapachowy i hipoalergiczny.
Kosmetyk wegański — produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.
Jakie są korzyści Olejku Skwalan z trzciny cukrowej
- Poprawia i wyrównuje koloryt skóry
- Rozświetla skórę i dodaje jej blasku, sprawiając, że skóra staje się promienna
- Poprawia wygląd matowej, zmęczonej skóry
- Działa kojąco i łagodząco na skórę
- Zmniejsza ewentualne zaczerwienienia i podrażnienia
- Przywraca skórze elastyczność i jędrność, delikatnie ją napinając
- Reguluje wydzielanie sebum
Najważniejsze składniki i ich właściwości
- Skwalan z trzciny cukrowej — poprawia nawilżenie skóry, odżywia, odbudowując jej płaszcz lipidowy. Wygładza, spłyca zmarszczki, ujędrnia i wzmacnia skórę.
Sposób użycia:
Nanieś na oczyszczoną, zwilżoną np. hydrolatem skórę twarzy. Delikatnie, okrężnymi ruchami wmasuj, aż do całkowitego wchłonięcia.
Możesz stosować jako zamiennik kremu, olejek do twarzy, serum pod oczy, dodatek do ulubionego kremu, wcierka do włosów i paznokci.
Odżywcza wcierka do włosów: Kilka kropel olejku rozetrzyj w dłoniach, a następnie rozprowadź na końcówkach, przeczesując włosy palcami.
Składniki/Inci:
Squalane
Opakowania i waga:
Butelka z ciemnego szkła z pipetą 30 ml
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.