Mokosh Peeling do ust Malina 15 ml
Opis
Mokosh Peeling do ust Malina 15 ml
Peeling ma w swoim składzie drobiny ksylitolu, czyli cukru brzozowego, dzięki którym skutecznie złuszcza i wygładza usta.
Delikatny peeling w naturalny sposób pielęgnuje wrażliwą skórę warg.
Hipoalergiczna lanolina, masło Shea oraz wosk pszczeli natłuszczają wargi, oraz chronią przed działaniem niesprzyjający czynników zewnętrznych.
Olej z pestek malin wpływa na polepszenie miękkości skóry ust, a pozostałe oleje silnie ją regenerują oraz zapobiegają wysuszeniu.
Witamina E, która znajduje się w peelingu to dobry przeciwutleniacz, który neutralizuje działanie wolnych rodników.
Jakie są korzyści Peelingu do ust Malina
- Delikatnie złuszcza skórę ust
- Regeneruje, nawilża i łagodzi skórę
- Głęboko nawilża, odżywia i natłuszcza
- Usta są przyjemnie gładkie i miękkie
Najważniejsze składniki i ich właściwości
- Lanolina — zmiękcza naskórek oraz zmniejsza szorstkość skóry. Lanolina jest stosowana do skóry bardzo suchej.
- Olej z pestek malin — Działa przeciwzapalnie, przeciwbakteryjnie łagodzi i przyspiesza gojenie się skóry.
- Masło Shea — bogate w witaminy A i E, które sprawiają, że skóra jest gładka, dobrze nawilżona i pokryta zabezpieczającym lipidowym filmem.
- Witamina E — witamina młodości, dzięki właściwościom przeciwzapalnym, sprzyja gojeniu podrażnień i wspiera regenerację skóry uszkodzonej.
Sposób użycia:
Niewielką ilość peelingu nałóż na usta. Rozsmaruj okrężnymi ruchami aż do rozpuszczenia kryształków ksylitolu.
Składniki/Inci:
Xylitol, Lanolin•, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Jojoba Esters, Squalane••, Cera Alba, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Mica••••, Titanium
Dioxide••••, Tin Dioxide••••, Parfum
- Surowiec hipoalergiczny
- • Surowiec pochodzenia roślinnego
Opakowania i waga:
Szklany słoik 15 ml
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.