Mokosh Wygładzające serum do twarzy Figa 12 ml
Opis
Mokosh Wygładzające serum do twarzy Figa 12 ml
Wygładzające serum olejowe do twarzy stworzone z drogocennych, zimnotłoczonych olei roślinnych i ekstraktów botanicznych.
Serum zawiera silnie nawilżające i regenerujące oleje, takie jak arganowy, macadamia oraz jojoba.
Ekstrakt z owoców figi wykazuje działanie silnie antyoksydacyjne oraz nawadniające skórę twarzy.
Macerat z opuncji figowej rewitalizuje skórę, łagodzi podrażnienia i poprawia strukturę płaszcza hydrolipidowego.
Kosmetyk wegański — produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.
W składzie serum znajduje się niespotykanie duża ilość ekstraktów botanicznych, m.in. z:
- bergamotki
- cynamonu
- goździka
- limonki
- jaśminu
- róży damasceńskiej
- wanilii
- tymianku
Ekstrakty te silnie działają na skórę wspomagając naturalne procesy jej odnowy.
Dodatkowo zmiękczają, wygładzają i odżywiają naskórek oraz neutralizują wolne rodniki.
Mają także działanie przeciwzapalne i regenerujące.
Poza tym, ekstrakty z goździka i jaśminu to silne afrodyzjaki, które zwiększają pewność siebie i poprawiają nastrój.
Inci:
Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Ficus Carica Fruit Extract, Caprylic/Capric Triglyceride••, Opuntia Ficus-Indica Fruit Extract, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Extract, Cinnamomum Zeylanicum (Cinnamon) Bark Extract, Eugenia Caryophyllus (Clove) Flower Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Peel Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower/Leaf Extract, Dipteryx Odorata (Cumaru) Seed Extract, Rosa Damascena Flower Extract, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/ Leaf Extract, Tocopherol, Parfum, Cinnamal•, Coumarin•, Eugenol•, Linalool•, Limonene•
• Składnik kompozycji zapachowej
•• Surowiec pochodzenia roślinnego
Pojemność (szklana butelka z pipetą): 12 ml
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.