auna Świeca sojowa noc w Paryżu 250 ml |Stara szata graficzna
Cena regularna:
69,00 zł
Promocja trwa do 31 października 2024
towar niedostępny
Opis
auna Świeca sojowa noc w Paryżu 250 ml|Stara szata graficzna
Naturalna świeca z wosku sojowego o zapachu, który myślami przeniesie Cię do romantycznej, gwieździstej nocy w Paryżu.
W głowy nutach zapachowych znajdziesz skórkę pomarańczy, bergamotę, kwiat pomarańczy, geranium i ylang-ylang. Na końcu poczujesz aromat igły jodłowej, słodkiej wanilii i drzewa sandałowego.
Odpowiednio dobrane olejki eteryczne relaksują i przywracają jasność umysłu.
Świeca sojowa pali się nawet do 50% dłużej od tradycyjnych świec parafinowych.
Wosk sojowy pali się w niższej temperaturze niż parafina.
Nie emituje toksyn.
Produkt wegański — produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.
Jakie są korzyści stosowania Świecy sojowa noc w Paryżu
- Podczas wypalania świeca sojowych wydziela o 90% mniej dwutlenku węgla niż podczas palenia świec na bazie parafiny.
- Można bezpiecznie je stosować przy dzieciach, osobach cierpiących z powodu alergii lub przy zwierzętach.
- Wosk użyty do produkcji świec wytwarzany jest z ziaren soi – naturalnej i niemodyfikowanej genetycznie, bez dodatków pestycydów, jest ona biodegradowalna i bezpieczna dla środowiska.
Bądź odpowiedzialna
- Nie zostawiaj zapalonej świecy bez nadzoru.
- Zachowaj ostrożność podczas palenia, jeśli w pobliżu znajdują się dzieci i zwierzęta.
- Świece ustawiaj z dala od materiałów łatwopalnych, papieru, firan.
- Staraj się wietrzyć pomieszczenia po każdym dłuższym paleniu świec.
Sposób użycia:
Pierwsze palenie powinno trwać od 1,5 godziny do 3 godzin.
Każdorazowo należy roztopić całą powierzchnię świecy w celu uniknięcia efektu „tunelu”.
Przed kolejnym zapaleniem proszę przyciąć zwęgloną część knota, by uniknąć okopcenia.
Składniki/Inci:
Wosk sojowy, olejki eteryczny
Opakowania i waga:
Szklany słoik 250 ml
Czas palenia: 30-35 h
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.