iossi Antyoksydacyjna maseczka z czerwoną glinką Żurawina Dzika róża 120 ml
Opis
iossi Antyoksydacyjna maseczka z czerwoną glinką Żurawina Dzika róża 120 ml
Sypka, antyoksydacyjna maseczka do twarzy na bazie glinek i ekstraktów roślinnych.
Doskonale wspiera relaksujące rytuały oczyszczania cery mieszanej, tłustej i naczynkowej.
Czyni ją nawilżoną i miękką oraz wyrównuje ogólny koloryt.
Siłą receptury są naturalne składniki: ekstrakt z owoców dzikiej róży – bogate źródło witaminy C – przywraca skórze promienny wygląd, wzmacniając przy tym naczynia krwionośne.
Ekstrakt z żurawiny korzystnie wpływa na poziom nawilżenia skóry, stymuluje produkcję ceramidów i kwasu hialuronowego.
Dzięki czerwonej glince cera nabiera zdrowych tonów, jest czysta i odświeżona.
Do cery wrażliwej naczyniowej, mieszanej, problematycznej, szarej i zmęczonej
Skuteczność kosmetyku potwierdziły badania dermatologiczne.
Kosmetyk wegański — produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.
Działanie:
- antyoksydacyjne
- oczyszczające
- relaksujące
Sposób użycia:
Maseczkę zmieszaj z wodą lub hydrolatem do uzyskania pasty. Możesz dodać do niej kilka kropel ulubionego oleju.
Nałóż na twarz, omijając okolice oczu. Zostaw na 5-20 minut. Nie doprowadź do całkowitego wyschnięcia maski, co jakiś czas spryskaj twarz hydrolatem lub mgiełką.
Spłucz ciepłą wodą. Nałóż na twarz serum lub krem.
Składniki aktywne:
Glinka czerwona, glinka biała, ekstrakt z dzikiej róży, ekstrakt z róży stulistnej, ekstrakt z żurawiny, alantoina, olejek geraniowy, balsam copaiba
Inci:
Illite (Red Clay), Kaolin (White Clay), Rosa Canina Flower Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Allantoin, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Copaifera Reticulata (Copaiba) Balsam Oil, Citronellol*, Geraniol*, Linalool*
* naturalny składnik olejków eterycznych
Pojemność szklanego słoika: 120 ml
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.